Se video: Hvordan gjøre din lille bedrift uunnværlig via sosiale medier

Seth Godin er en ikonisk figur i sektoren for små bedrifter og har skrevet flere bestselgende bøker om hvordan du kan engasjere dine kunder uten store økonimiske krefter og ved å være liten. Her er et eksklusivt intervju hvor han blir spurt om hvorfor gründere må tenke “tribal” og bli uunnværlig for å lykkes stort på lang sikt.
Av Erlend T. Hovgaard – erlend@webvindu.no Han sier blant annet at “organisasjoner pleide å markedføre ved å avbryte, skrike til folk som ikke ville høre fra dem om noe som de ikke ville høre om.” Dette er i stor forandring – det handler mer og mer om å fortjene, og mindre om å betale. Oppveksten av sosiale medier betyr at du som driver eller markedfører en liten bedrift har fordeler i forhold til større bedrifter fordi du har mulighet til å vise menneskelighet, ekthet og autensitet med mye større troverdighet. Du har store muligheter med hensyn til å interaktere med mennesker som via enkle triks har lyst følge deg tilbake. Og folk vil ikke følge noen uten et fjes, noe umenneskelig.

Written by

No Comments Yet.

Leave a Reply

Message

Heidi feat. Ro webpage
uriks-screen[1]
Utkast forside Bergen Flytting og Renhold
Visitaskoy.no2012
Chicklit
logo_800_391
banner-1
uriks_icon_400_474
Riki Renhold Facebook
Polarbarn portfolio Webvindu
CocaineNO1
minhud
ANF redaktøransvar
Care Media juli 2011
Riki Renhold